mjukisar, nej tack !

Snart börjar jag jobba.... 3 kvart kvar och jag sitter
redan med täckisar och skorna på, har jag brottom ?

Är ful idag. Man får vara ful om man jobbar som assistent.
Eller som vårdare på hem. Då är det okej. Eller hur ?
Jag får väl gå i mjuk kläder då om jag vill.
Hade vart mycket roligare att ha ett jobb där man
får göra sig lite extra fin varje dag.
Eller att ha ett jobb där man har arbetskläder,
tex som dom som jobbar i gruvan och så...
Antingen eller.
Inte mjukisar.



Kommentarer
Postat av: lotta§

hahahaa, den bilden är rolig.. speciellt när man vet vad den symboliserar hahahaha

2009-11-09 @ 15:35:48
Postat av: mamma,

Hehe, du e rolig du ;-) Jag är ful varje dag fast jag har ett kontorsjobb :-/ Du är ju fin fast du skulle ha en horstisäcki på dig (en sån där brun tomtesäck el vedsäck)

2009-11-09 @ 21:23:31
Postat av: lisafisa

haha, kul att jag får dig att ratta ; )

2009-11-10 @ 01:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0