rubrik

Igår gick jag och la mig samidigt som min bojkven, kvart i tolv.
Jag läste lite, trodde inte jag skulle somna förrän typ 4 på natten
men när jag släckte lampan så dröjde det inte allt för länge innan
jag somnade, fy så skönt. Vaknade vid 11 idag så jag är på
god väg att vända på dygnet nu : )
Har inte sovit ut ordentligt under förra veckan så jag gjorde
nog det inatt istället, skööönt.

Ska som sagt till IKEA på lördag och det längtar jag jätte mkt till : )

Den här sönder tjatade bilden bjuder jag på ännu en gång.
Men det är bara för att jag gillar denna bild och
så saknar jag min lillasyster.

Lotta & jag.


Kommentarer
Postat av: lotta

hehe, jag har babymössa på mig

2009-11-24 @ 22:26:59
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0