snart kanske det är över...

Ikväll har jag börjat känna mig ganska mänsklig.
Ganska frisk, bara hostig och snorig.
Hoppas det bara är det kvar imorgon när jag vaknar.
Denna influensa har ju kunnat vända hur snabbt som hellst.
Men imorgon när jag vaknar hoppas jag att jag är frisk !

Idag och igår gick jag på konsum, jag var tvungen.
Orkade inte sitta hemma mer.
Det var SÅ skönt med frisk luft men jag kände mig som en skurk
när jag var på konka... Fy Lisa !
När jag kom hem igen var jag alldeles anfådd, det var ganska tungt, hehe.
Men imorgon ser jag gärna att jag fortfarande bara har hosta och snorig.
Hellst inget alls men det orkar jag inte ens önska, de är för mycket begärt.

Håll tummarna för mig nu ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0