22:16

Vilket extra tråkigt inlägg jag skrev nyss.
Känner mig besviken. Nu ska jag skriva en skojig sak istället.
Jag är jätte mätt. Vi åt sen middag vid 20:00, lasange,gott.
Jag åt inte speciellt mycket, som jag brukar kunna göra.
Men fi fan så mätt jag är.
Jag klagar inte.
Önskar bara att jag var mindre mätt så jag hade kunnat trycka i mig chips.

Saknar min tönt.
Önskar verkligen att jag hade en egen stuga här i byn.
Det hade vart fruktansvärt skönt.
En stuga med rinnande vatten, el, vanlig toalett och internet, såklart.
Då hade jag kunnat bjuda med vänner till min egen lilla stuga.
Så mysigt det hade vart.
Äh, jag visste att jag ljög när jag skrev att jag skulle skriva nått roligt.
Nu hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0