avstå !

Idag känns det som att jag ser ut som en äcklig kärring som supit i
2 veckor på raken. Jag hoppas det blir bättre när jag duschat.

Var ju ut i fredags och först denna natt har jag fått sova ut ordentligt.
När man haft alkohol i kroppen så förstör det sömnen, min i af.
Nu har jag äntligen fått sova ut från förra veckans jobb.
Vill du vara pigg och fräsch på måndag på jobbet igen ?
Drick inte sprit. Du får inte den vila du behöver på helgen.
Nä, som Tony sagt till mig ca hundra gånger sen lördag:
-Nu ska vi inte dricka på väldigt länge igen.

Men Gud, jag känner mig verkligen sliten idag.


Kommentarer
Postat av: fiia

ja du är bara allt för gullig:)

2009-10-13 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0