Den här filmen stör jag mig på så satans mycket

Jag ogillar Superman skarpt, Stålmannen. SÅ TÖNTIG film.
På jobbet har han glasögon men när han blir Superman så
tar han av sig brillorna och på med en ful jävla dräkt med trosor på,
då helt plötsligt känner ingen igen honom.... ?
HERREGUD ! Okej om han hade haft en mask eller nått för ansiktet men
inte ens de, varför ? Alla har ju sett Superman tydligt men ändå känner dom
inte igen honom ? Ååååh, jag blir galen på den där filmen.
Den går på 6:an nu. Så därför har jag bestämt mig för att kolla på
Mumintrollens farliga midsommar istället... Bättre än Superman tönten i af.
" Åh jag kan flyga med min fula tros träkt och min fula mantel samtidigt som
jag håller båda nävarna framåt och ser ut som en idiot"

HATAR STÅLMANNEN !


Kommentarer
Postat av: lotta

haha, jag stör mig på batman jättemycket.. iaf den nya. När han är batman har han helt, helt helt annorlunda röst än när han är "vanlig".. det är så irro.. han ska låta så tuff med sin hesa rossliga röst..

2009-10-25 @ 19:03:43
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0