det suger

Ååh, känner mig så uttråkad som man bara kan bli.
Instängd i mitt hem, helt ensam.
Vill ingen hänga med mig ?
Alltså, stå utanför balkongen, packad med kläder på, kanske göra upp en brasa,
dricka nån öl,så har vi det lite trevligt medans jag står på min franska balkong med min röda morgonrock och mitt svarta hårband med vita små prickar på och tittar ner på dig
så kan vi snacka massa skit som grannarna kan höra och tycka att vi är helt störda.
Det låter väl som en bra idé ?
Som ni kanske märker så är jag inte så förtjust i att vara ensam.
Det är ju så tråkigt. Ibland är det skönt. Men jag tillbringar hellre min tid med någon
än att vara själv. Fy fan säger jag då bara för att vara sjuk !


Kommentarer
Postat av: peka

Men vart har Tony tagit vägen är inte han oxå sjuk? Nå jag har feber så jag har säkert samma sjuka som dig. jag orkar inte gå, annars hade jag kommit. :P

2009-10-31 @ 20:36:28
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0