...

Tisdag, idag är det tv kväll och jag slutar först 21.
Hur ska jag hinna till mina program ?

Nu har mina myskodrömmar börjat igen.
Igår drömde jag att jag och Nina blev jagade
av en avliden kvinna utan huvud.
Slutade med att jag blev full vaknade nästa morgon och
fattade ingenting.

Inatt drömde jag att jag red islandshäst i skogen
så kom det en hemsk jätte som förföljde oss
ända till bassängen vi senare badade i.

Drömde även att det fanns en pizzeria i Merta, i mommos lada.
Dom var elaka. Jag och en annan blev hotad med bössa,
inte av pizzeria ägarna utan av nått psyk som skulle våldta min vän.
Han skulle skjuta henne med bössan om jag inte stannade tyst i toaletten.
Jag sa att jag skulle ringa polisen, gjorde inte det, vågade inte riskera hennes liv.
Sen sprängdes massa bilar på parkeringen här utanför av andra jag känner.
Dom skulle sopa igen nå spår efter brottslighet.
Jag förstår inte hur mina drömmar bildas. Dom är ju helt störda.

Jätte gullig tjej : D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0