fett nice

Så härligt ! Nu har vi rensat bort nästan allt skräp !
Varför ska man ha saker man inte använder eller har nytta av ?
Jag förstår inte ! Sånt som bara står och dammar är SKRÄP !
Jag ska ännu rensa byrån men det får bli en annan dag.
Det gick snabbt att rensa och det blev väldigt mycket.
Det känns verkligen lättande när man slänger skrot.
Det känns verkligen jätte bra : )

Rättelse från ett tidigare inlägg.
Jag skrev att filmen hette Ghosts of girfriends.
Den hette faktiskt Ghosts of girlfriends past.
Jag är så ledsen att det blev så fel... Snälla förlåt mig.
Och så kollade vi den filmen igår kväll efter att vi kollat I love you man ; )
Hahaha, vi kan ju inte alltid kolla Tonys skräp :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0