för er som har lika lite att göra som jag...

Ännu en film har mina ögon och min lilla hjärna fått utstå...
Blir nog inte att spela sims i allafall. Jag vet hur tidskrävande det är.
Börjar jag kan jag aldrig sluta :p Nööööörd, jag vet, men de är helt okej att vara det. OK?

Ska slira runt lite på nätet sen ska jag kolla en film till....
Sen kanske det får räcka för idag. Får se hur det blir.
Visst är jag intressant ? Om jag hade fått välja hade jag velat
stava intressant så här istället intressangt. Nä, nu lät hela ordet intressant
så där konstigt som det kan låta när man tänker på ett ord lite för mkt.

Jag börjar föressten känna mig mer som en människa nu.
Har endast knaprat 2 panodil under hela min sjuk-tid.
Screw medeciner lixom !
Ibland måste kroppen få återhämta sig själv, tycker jag.

EN sak till bara, T tangenten har min käre sambo dammsugit upp
när han skulle dammsuga datorn i hopp om att den skulle låta lite
mindre som en helikopter. Det misslyckades och så förlorade vi
T:et, gissa om det går sakta att skriva när jag måste anstränga mig för att
trycka på en liten liten plupp när jag ska använda just bokstaven T.
Och vet NI hur mycket T vi använder ? Massor, har jag märkt nu.

Näpp, nu blev det ett långt inlägg och det gillar vi inte.


Kommentarer
Postat av: peka

Nä, jag hade inte heller gått ut. elakt mot andra jööh. när man är förkyld så är det ju lite mer lindrigt, men influensa så har man ju feber och skit. sen måste det ju inte vara svinis, men man vet ju aldrig.. och tangenten är ju bara att plocka ut från dammsugarpåsen ;) Man känner den nog om man sätter in fingret där.. haha inte kul, men det finns ju vatten och tvål sen.

2009-11-01 @ 12:25:10
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: eve

Jonne var oxå smart och dammsög tangentbordet.. En tangent åkte in i dammsugaren men han fick snällt plocka ut den alldeles själv! Blää vad äckligt det såg ut..

2009-11-01 @ 13:35:58
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: nina

Annars kan ju Lotta plocka upp den åt dej....

2009-11-01 @ 14:44:51
Postat av: Maa

ÄÄÄlskar sims men datorn är dum så jag vågar inte sdpela, den kan slå av när som helst och har jag glömt att spara då blir jag SYR.

sen hinner jag egentligen inte heller.. vilken sims spelar dy?

2009-11-02 @ 12:11:41
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0