kolla film....

Jag till Tony:
-Ska vi kolla film ?
-Vad för film ?
-Ööh.. (kom inte ihåg vad den hette)
-Säkert i love you nånting...?
-Nää.. Ghosts of girlfriends...
-Hahaha....Jag vill se nån skräck...


Jag får aldrig välja film.
Men jag kollar troget på alla rymd-skit-filmer som han vill se som jag hatar !
Och såna där från 70-80 talet som han vill se...
Jag avskyr dom flesta såna filmer... Men jag är snäll och kollar dom med han i af.
Kan inte han offra sig en kväll med såna här rosa-tönt filmer som jag vill se ? : )
Näää, skulle inte tro de !
Jag får kolla Ghosts of girlfriends själv en annan gång då...



Kommentarer
Postat av: karhugranne

du ska fan inte fråga korkskalle, börjar tönten gnälla så kasta ut stollen.

2009-10-04 @ 10:02:55
Postat av: lotta

haha, ja jag vet hur det är. Jag får alltid kolla skräckfilmer fast jag vill se romantiska komedier. Inte ofta jag får välja filme :P Men är man snäll så är man

2009-10-06 @ 12:41:12
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0