onsdag

Helloooooo !
Här sitter jag och är trött.
Idag har jag känt mig lite krasslig.
Tidigare idag kände jag mig febrig men det
försvann under dagen men har kommit tillbaka nu.
Jag vägrar bli sjuk. Så där så man bara sover och inte orkar göra ett skit.
Men jag tror jag klarar mig från det. Brukar bli så väldigt sällan.

Har hållt igång hela dagen känns det som.
Varit (lite) ute i det friska vädret, vart på bibblo
och hängt med mina semo systrar och knas Saga.
Köpte massa godis på statoil, vilket jag självklart ångrar nu.
Bad girl. Köpa massa karra när det inte ens är lördag.

Ska bjuda på bilder men allt känns så ut tjatat : (




Kommentarer
Postat av: nina

jag skulle just åxå sätta den där bilden på dig o mig när vi lekermed bilen å hästen :D

2009-10-15 @ 00:06:32
Postat av: lisa

Joooo visst ! du bara härmar mig ! nog vet jag...

2009-10-15 @ 00:29:22
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0