pix asken

Ska jag gå och lägga mig eller ska jag "hyra" en film ?
Enbart skit på tv och min älskling har lagt sig.
Då finns det inget roligt alls att göra här hemma.
Dom är ju mitt liv. Datorn börjar kännas tråkig och töntig.

Jag tror nästan att det blir sängen....
Eller så blir det en film.... Beslutsångest...
Spännande va ?

Denna pix ask fick jag av min vän här för ett tag sen.
Jag blev jätte glad och sa: Nu vill jag krama dig men vi gör ju inte sånt
så du kan ju låssas att jag kramar dig, så glad är jag.
Sånt här gör mig glad. En "liten" gest men som betydde jätte mycket för mig.
Jag har ju sagt det hundra gånger, Less is more. Så gulligt gjort !

//Tacksam Lisa


Kommentarer
Postat av: Li

Göllig pix ask :) Har också haft så ett tag..huvudvärk, trött och feber till och från..inte kul alls det där. Hoppas det försvinner för dig snaaart! Och för mig också förstås :) Kram

2009-10-26 @ 01:23:52
Postat av: lisafisa

Gud vad rädd jag blev när jag fick en kommentar mitt i natten ! Trodde jag var ensam vaken, haha !

Ja, den där huvudvärken är inte ett dugg rolig, inte svininfluensan väl? :s Men snart blir vi nog friska : ) hihi

2009-10-26 @ 01:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0