söndag

Goddag !
Känner mig ännu lite bakis.
Igår var soffan min bästa vän - hela dagen.
Eller en sväng var jag ju ute i verkligeheten med Emma.
Har t om sovit i soffan.
Vågar fan inte sova i sovrummet ensam.
Okej, på fredag natt sov jag ju där själv men då var jag ju packad
och tuff och behövde inte känna mig rädd.
Vaknade av att jag låg på Tonys sida av sängen, alla kläderna på
och så hade jag tagit på mig mina ylle sockar.
Tony är ju i Karre och kommer hem idag.
Igår längtade vi efter varann så mycket och kom på att vi har ju bara
varit borta från varann nästan en hel dag...
Känns så tomt att vara ensam hemma.
Man vänjer sig verkligen med den där närheten.
Fast liiiite skönt är det också att vara ensam. Men hellst inte när man ska sova.
Det är bra att få sakna varandra ibland. En helg från varann räcker, inte mer.
Längtar i allafall jätte mycket tills han kommer hem igen.
Ska strax börja städa så han blir glad på mig och säger att jag är så duktig.
Jag vet hur skönt det är att komma hem när man varit borta
och det allra skönaste är ju om det är helt städat och rent också.
Guuuud vad jag snackar goja. Jag ger mig. Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0