städat

Nu har jag städat. Härligt när det inte ser ut som en svinstia.
Jag torkade köks luckorna också, det behövs också göras ibland.

Längtar sååå mycket tills nya tapeterna är på plats och våran nya
soffa som står i svärmors/fars garage... Äntligen är vi på g ! Haha
Soffan betalade vi på en gång så slipper man avbetalningar.
Får ångest bara jag hör ordet avbetalningar.
Så det är ganska fattigt den här månaden :p
Jag är 22 år och enda räkningen jag har /månad är bara halva hyran.
Jag kommer aldrig att ta lån på onödiga saker.
Har man inte råd så ska man inte köpa det !
Okej hus och sånt är väl en sak.
Är man inte miljonär men ändå vill bo i hus så är det inte hela världen.
Men jag kommer aldrig dränka mig i lån och avbetalningar. Åååååångest.

Och snart ska jag tatuera mig också, såååååå kul !

Kommentarer
Postat av: Miaa

Jag är helt emot lån jag med typo, men om man vill köpa et hus så måste man ju nästan ta lån annars får man spara tills man dör :)

2009-10-12 @ 09:47:18
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: morsan

Va kloka ni är, du och Mia !

2009-10-12 @ 14:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0