Svin sjuk ?

Nu har jag och Tony varit sjuka sen torsdag.
På onsdag kväll efter att vi varit på coop så började vi båda hosta.
Har legat i soffan sen torsdag. Haft ont i hela kroppen, ont i ryggen när jag hostat,
huvudvärk, ingen aptit, helt slut i kroppen, feber då och då.
Men allt går i vågor hela tiden. Ibland, oftast efter att jag ätit mår jag ganska bra
men är ändå helt slut i kroppen. Jävligt jobbigt.
Jag vet inte om det är den så kallade svin influensan eller bara den vanliga influensan
eller något helt annat. Men jag har stannat hemma sen jag blev sjuk för jag vill
inte smitta någon annan ifall de är den nya influensan.
Annars har Tony kunnat vara sjuk och jag varit frisk och vise versa.
Men nu blev vi båda sjuka samtidigt och har samma sympton.
Så jag stannar hemma tills jag är helt frisk igen, hoppas det blir snart
för det är jävligt trist att vara tvungen att stanna hemma hela tiden.
Jobbigt att sitta upp. Soffan är min bäste vän just nu.


Kommentarer
Postat av: NIna

Tur att ni inte hade nya soffan där och smittade ner den då:) hoppas du blir frisk snart..vi ses om 2 månader då törs jag träfa dig igen ;P

2009-10-31 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0