Jävla island !

Väntar och väntar...
Efter klockan 17 får vi besked om eller när vi ska åka.
Blir det senare än imorgon så åker vi inte alls.
Tråkigt men sant.

Hoppas fortfarande att vi ska få åka idag. Snälla !
Jag vill så gärna.
Jag vill gråta men det går inte.
Man kan väl inte böla för det här? Ha ha
Jag är ju känd för att vara känslig men detta
är inte gråt-framkallande.
Just nu vill man nog hellre bara slå sönder massa saker.
Eller skrika. Slå sönder saker och skrika.
Det hade varit skönt.
Ska kaske väcka Tony med en smocka i nyllet?

Helvete.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jo det här var ju tråkigt, som en mardröm- i mina drömmar när jag kommer utolands så brukar det ofta vara kallt o snö på den fina sandstranden ;-)

Men å anda sidan är det då för väl att dom inte tar några risker med att flyga med risk för haveri;-) Min Lisa o hans troll vill jag ha kvar;-) Kram, men det låter ju rätt lovande här uppe iaf, sen är det stopp söderut......

2010-04-16 @ 12:11:26
Postat av: Lisa M

Ja vi får se hur det går : )

Love you.

2010-04-16 @ 14:18:57
Postat av: lotta

hahaha, väcka han med en smocka

2010-04-16 @ 15:01:36
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaa klappa till utav bara helveteee

2010-04-17 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0