strul

Klockan är verkligen bara halv åtta...
Det känns som att hon är närmare tolv.
Jag är trött. Och om inte allt för länge så ska
jag nog sova. Först fika något, kolla tv. Sen sova.
Har sovmorgon imon. Börjar först 14:30.

Kom just hem. Nu har jag olivolja i ansiktet så att
jag kanske inte är så jävla torr imorgon. Jobbigt jobbigt.

Idag slog det mig:
Jag och min man har snart varit tillsammans i 3 år.
T-R-E  ÅR ! ? ! ?
Hur gick detta till ? När hann det bli 3 år ?

Ska man få ångest och börja lipa ?

Nä då. Jag ska tala om för er, med handen på hjärtat,
att ända sen vi blev vi så har det varit den absolut bästa
tiden i mitt liv.
Mycket glädje men också många tårar.
Men det är så det ska vara.
Vi båda har våra problem och brister men tillsammans
jobbar vi på det så att vi ska bli så bra som möjligt.
Och det går framåt hela tiden.
Efter varje dag som går så blir allt bara bättre.
Vi växer ihop mer och mer och jag kan fan inte föreställa
mig ett liv utan Dig. Hur fan skulle det gå till ? Får ont i magen av blotta tanken.
Du är den vackraste jag vet.



Jag är så lyckligt lottad ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0