babbelkajja

Tillbaka i Kiruna igen.
En vecka (måste jobba ni vet) här i stan,
sen återvänder jag till barndomshemmet igen : )
Och då är mor också hemma, GILLA GILLA GILLA !
Ja, jag har nog blivit lite facebook skadad. Men vem har inte de?

Idag hämtade jag ut mitt paket som kom redan på onsdag,
men då åkte jag ju till merta, så jag hämtade den idag istället.
Jag undrar varför jag egentligen har tagit strl 36 på de mesta???
Kläderna i den storleken var liiiite stora, men jag orkar inte skicka tillbaka
och sen få vänta ännu en gång på dom, nej nej. För SÅÅ stora var dom ju inte.
Är ju ändå bara tröjor. Jag växer väl till mig för fan :p

Just nu sitter jag med svart färg i håret. Utväxt, utväxt, utväxt.

Har äntligen fått Tekken 6 nu också, kuuuuuuuul !
Men Tony tyckte det var ett skitspel bara för att jag vann hela tiden.
Men han ska då få spela med mig. Oj vad han ska få spela, oj oj oj.

Nä, nu ska jag skölja bort färgen ur håret. Baj baj !



Längtar till sol & bad.
Och till våren blir det fan i mig Thailand 2-3 veckor !
Så de så.
OCH tills dess så ska mina ben vara smalare och rumpan
ska fan inte hänga lika mycket.

Fan, jag måste väl göra som syrran. Jogga....
Röven lär ju inte försvinna av sig själv ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0