god morgon

Näe !
Jag ska aldrig mer dricka alkohol.
Min kropp blir ju helt förstörd !
Hur orkade jag förut? Från åk 9 och fram till 20 års åldern?
Då kunde festen vara, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag eller söndag.
Det var tunga år för mig och alkoholen.
Fanns det sprit så skulle den drickas upp. Vecko dagarna spelade ingen roll.
Min kropp kan ju inte ha mått bra dom där åren.
Fan vad lycklig jag är att jag har växt upp litegrann från det där ; )
Nu förtiden dricker jag inte ofta. Stolt Lisa.
Inte för att jag kämpar med att inte dricka. Jag har sällan lust, helt enkelt.

Jag är så förbenat trött. Kroppen har inte ännu heller återställt sig.
Sen pricken över i:et så börjar jag bli lite sjuk.

Är det redan onsdag va? Fasen vad tiden går fort. Skrämmande.
Imorgon går jag förmiddag. H-u-r  ska jag komma upp 05:30 ?
Kanske tidigare. Jag har varit mer eller mindre medvetslös den här
veckan när min sambo gått till jobbet.

På tal om ingenting så tror jag att det inte är länge kvar tills jorden går under.
Vi lever i en sjuk, sjuk värld.
Mer om det en annan gång.

Hej hej !


Snart är det vår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, man lär sig så länge man lever....man blir oftast klokare med åren :O)

2010-08-20 @ 11:57:00
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0