Hej hej hallå dagboken!

Redan kväll. Japp japp.
Idag vaknade jag vid tolv tiden och det betyder att
jag sov i nästan tolv hela timmar.
Dom timmarna kändes betydligt mycket kortare än vad dom
i själva verket var. Mamma kom och väckte mig.
Hon stannade hemma från jobbet för att hon mått väldigt dåligt under natten.
Jag tyckte det var kul att hon var hemma idag. Synd bara att det var för att
hon mådde dåligt. Men ändå. Ni förstår.

Sen har vi målat typ hela dagen. Pjuh !
Vi har målat taket i tv-rummet och hallen.
Fan det är inte lätt ska ni veta. Tungt som fan.
Min rygg värker. Hoppas jag inte känner mig mer mördbultad imorgon.
För då blir det att måla meeeeeera : )
Då är det väggarnas tur. Jag gillar att måla.
Tak vill jag aldrig mer måla. Fiii faaan. Det var inte kul.

Var och hälsa på mommo & moffa här för nån timme sen.
Mommo var mycket piggare än sist. Inte riktigt som hon varit innan.
Men bättre. Det tackar vi Gud för. Tack tack.
Moffa såg också mycket piggare ut än vanligt. Tacka Gud igen. Tack tack.
Jag är så lyckligt lottad som får ha dom som mommo & moffa.
Dom är verkligen dom bästa mor-föräldrarna man kan tänka sig.
Tacka Gud igen, tack tack.

Denna dag har varit bra med andra ord.
Tack för idag ! (kanske)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0