ledigvecka

Sådärja, då har jag ledigvecka. Fett skönt.
Men det kommer nog inte bli så ledigt som man kan tro.

Jag åker till byn idag i af.
Där kommer det bli att måla, måla och att försöka
sig på att tapetsera. Få se hur det kommer gå.
Nu städar vi ut FP ; ) Ha ha ha
Nä, nu var jag allt bra okänslig va?

Denna gång tar jag med mig kameran OCH laddaren. Banne mig.

Det kommer nog bli lite ensamt och lite långtråkigt den här veckan.
Bara mor och bror där hemma i skogen, fram till helgen.
Sen kommer resten av skaran.
Mamma jobbar om dagarna och Sebban går (förhoppningsvis) till skolan.
Jag får hänga med mommo, moffa och Troja :-)
Och måla får jag också underhålla mig med.
Antar att jag kommer nörda vid datorn en hel del nu i veckan också.
Det vill säga, massa bloggande om allt och, framförallt absolut inget alls.

Åker iväg ikväll med mor som ska göra en dagsvända till stan.
Tjabbadoooo!

Bild från förra hösten som var otroligt härlig.


Kommentarer
Postat av: mor

ska sabotera internet sladdarna- sticket så du inte kan fastna där ;-D he he...skojja bara, kul att du kommer....vad vi ska fixa alltså ;-D

2010-08-30 @ 09:27:28
Postat av: Lisa M

ja jag skulle väl klara mig, men vad skulle hände med broder!? hehe... ja de blir roligt, och jädra vad vi ska fixa :) KUUUUL

2010-08-30 @ 09:46:01
Postat av: Lotta

Ta före och efter bilder så du kan lägga ut sen :)

2010-08-30 @ 13:41:26
Postat av: Lisa M

njaaa, kanske jag gör de, får se : )

2010-08-31 @ 12:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0