Ebba Brahe

Måååååååndag.
Jag har fortfarande inte blivit människa sen lördagens party.
Tror jag blir frisk imorgon i af.

Lördagen var riktigt rolig.
Det är så kul när vi byisar med respektive samlas i buuuun.

Jag hade med min kamera till byn. MEN ingen laddare.
Och batteriet var självklart o-laddat. Så det blir tyvärr inge bild bevis.
Men nu såg jag att jag hade visst fotat med min mobil. Så det blir
kanske nån bild nångång.

Sen så har det hänt något jätte tråkigt.
Våran älskade mommo har blivit... Jag vet inte vad.
Hon har varit helt vanlig hela vecka när vi varit där.
Vi var till Siikavuopio över dagen, vi planerade om älgjakten,
vi skulle köpa med lite öl, vi planerade vars i skogen vi skulle vara,
jag skrev upp i deras kalender när jag är ledig.
Sen nu på lördagen var hon helt annorlunda.
Jätte trött. Hon var som...ingenting. Helt tom.
Hon som i vanliga fall alltid skrattar, skämtar, och ger oss skavsår i
öronen av allt hon har att berätta. Men på dom här två dagarna sa hon knappt nånting : (((
Och på söndag sa hon att hon INTE skulle på älgjakten.
På lördag tänkte jag att hon bara var trött, men sen när hon var
likadan på söndag så blev jag jätte ledsen. Och arg.
Jag grät och förbannade Gud.
Jag vet, mommo är 85 år och jag är så jävla glad över att hon fått
vara så frisk som hon varit. Jag hoppas fortfarande att det här bara
är något tillfälligt. Det kan det ju vara. Min mommo & moffa ska bli minst 100 år,
så länge dom får fortsätta vara friska & pigga.
Det här känns jätte jobbigt. Men vi får fortsätta hoppas.
Älskade Ebba-Stina Brahe ♥ Än får du inte gå.




Kommentarer
Postat av: peka

Usch, mamma berättade. Jag hoppas verkligen hon bara är trött :(

2010-08-16 @ 23:24:12
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa M

ja : (

2010-08-17 @ 10:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0