skräp

Hejsan, go kväll, go natt!
Nu är julen över.
Ett år kvar till nästa.

Min jul var helt fantastisk.
Så rolig, god, trevlig, familjeaktig och underbar.
Jag skämtar inte.
Kan ni förstå att det var 3 år sen sist jag var ledig
och hemma på självaste julafton!?
Så jag är super duper nöjd med julen 2010.

Jag fick även gå och köpa tidningen...
Är redan uppbokad på 3 ställen nästa år.
Förstår ni hur grym tomte jag måste vara då? Haha
Mina systrar tyckte jag var jätte rolig och den bästa
tomten dom varit med om... Oj oj oj säger jag bara.

Julen var grym. Punkt slut.

Till något annat.
Bloggen.
Jag sitter sällan vid datorn och när jag väl gör
det så sitter jag inga långa stunder.
Jag tänker att det är trist att denna dumburk ska
få stjäla så mycket tid från mitt liv.
Men på fejjan är jag in varje dag, flera gånger om.
Mobilen ni vet.
Får även ont i ryggen av att sitta vid datorn.
Just nu ligger jag ner med en laptop på magen.
Alla har gått och lagt sig och jag är inte så sov-trött ännu
så jag tänkte att då kan jag sitta vid datorn.
Eller ligga med datorn. På mig.

På tal om magen.
Jag har svin ont i min kagge.
Vet inte om det är allt skräp jag stoppat i mig
dom här dagarna eller om det är äckel-kvinno-sjukan på g.
I så fall är äckel-sjukan för tidig.
Men jag har ju umgåtts med 3 kvinnor dom här dagarna
så jag kanske har blivit smittad av dom.
Fan ta er i såfall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0