Vad bjuder jag på för mat?

Dag 01Presentera mig själv
Dag 02Min första kärlek
Dag 03Mina föräldrar
Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat? 

OM jag skulle bjuda folk på middag.
Vilket jag skulle älska att göra.
Tycker om att äta med nära & kära.
Det tråkiga är att jag aldrig skulle vilja bjuda
hem folk på mat för att jag är en UR USEL kock.
Vill ju inte att gästerna ska spy.
Eller, om jag följer recept så går det ju, såklart.
Men för att göra inlägget kort så skulle
det väl bli tacos.
Boooooring, i know.


Kommentarer
Postat av: Elin

tacos är underskattad bjudmat, det är ganska mysigt att servera i massa skålar och plocka o grejer... plus att man kan hjälpas åt :-)

2010-12-06 @ 22:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0