Bara för att...


Jag är inte särskilt impad av "Alla Hjärtans Dag".
-Åååh, vad ska du göra på alla hjärtans dag ? Jo jag ska
strö rosen blad till sovrummet innan han kommer hem och
dränka mig själv i choklad. Typ.


Alltså, att ha en dag där man SKA älska varandra & vara romantisk.
Aaa maa gaaaad.

Men nu har jag gjort en "kärleks" bild på mig och min älskade,
dagen till ära. Bara för att denna dumma dag finns och för
att jag har hjärtan på min nya paint : )

Bilden: Jag vill ta en fin bild men det vill inte Tony. Ni ser ju hur han ser ut.
Två idioter i en smäll. Me like.

Nä. Nu kolla tv sen sova. Klockan är natt.



Kommentarer
Postat av: nina

jag skållade johan i rött jordgubbssaft!sen klistrade jag hallonhjärtan på honom och skickade till bangladesh.dom skickade dock tillbaka honom så nu ska jag ge honom till röda korset

2010-02-14 @ 23:38:00
Postat av: mammam

ååå era gullpluttetroll ;-)

2010-02-15 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0