fransar

Lördagens utgång.
Provade för första gången i mitt liv lös ögonfransar.
Det var kul och blev helt okej fast det var första gången för mig.
Ha ha, det där lät ju lustigt.
Kändes dock väldigt konstigt, det kändes som att dom höll på att
falla av hela tiden, men dom höll ända till morgonen därpå när jag vaknade.
Somnade med alla kläder på, men örhängen och halsband hade jag minsann tagit bort.
Kände mig inte alls snygg när jag gick ut. Hade tråkiga kläder,
var ful i håret och sminket ville inte alls som jag ville.
Jag kände mig som en 30-årig ful kärring-häxa.
Men kvällen var trevlig och tillslut blev det lite för mkt dricka för min del : )
Trodde jag skulle bli snor packad av typ 2 öl, men icket. Jag drack upp det jag
hade och kände mig fortfarande väldigt närvarande. Men sen på krogen
blev det värre...
Men men, det var trevligt och kul att träffa lite nya människor.

Hade bara jeans, svart t-shirt, lite smycken och såklart hade jag
mina fina älskade klackisar.
Jag tänkte att jag ska vara "ekonomisk" och köpa sånt som
jag kan ha som vardags kläder också. Trist att köpa värsta
party toppen när jag nästan aldrig går ut på fest ju.

Nä, så mkt klotter det blev, heippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0