Go´morron

Jag har sovit ganska dåligt inatt. Vaknat flera gånger
under natt/morgonen och undrat när jag ska få stiga upp.
Tonys alarm signal är så jobbig. Jag blir så irriterad på den.
Efter att den hade ringt en gång och kanske hunnit snooza en gång
så sa Tony att han sovit sååå skönt inatt och eftersom jag var irriterad
på hans klocka och att han inte steg upp så sa jag:
- Men varför stiger du inte upp då!?
Nu i efterhand känner jag mig ganska dum. Förlåt.

Näe, nu ska jag borsta gaddarna och packa på mig massa kläder
sen gå och jobba.

Ha en bra dag fis rumpor!


Kommentarer
Postat av: pernilla

haha jag är lika dan som du, jättejobbigt när någon annans klocka ringer

2010-02-25 @ 08:15:20
URL: http://pernillaedstrand.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag bloggar om mitt liv i Dubai, med en stor portion av humor! Om det later intressant sa far du garna titta in pa min blogg! :)



...om inte, da ber jag om ursakt for min lilla "reklam" & onskar dig en fortsatt trevlig dag!

2010-02-25 @ 08:18:51
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0