Ja, min far är finne

Rensade i byrån i hallen idag. Slängde massa skrot som samlats där.
När jag fyllde 20 fick jag en cykel av min pappa...
-Åh, tack pappa ! Precis vad jag önskade mig nu så här
när jag fyller 20...Det önskade jag mig när jag var 10.

Nä men en cykel är väl alltid bra att ha. Tack tack.
Bättre sent än aldrig.
Men men, hittade nå papper tjosan till cykeln idag när jag rensade...
Där hade min far skrivit sitt eget lilla grattis kort till mig...


"Födelsedag bresent" Haha, ja han är finne...
15/8 hmm... jag fyller år 14/8...

Jag kommer nog blogga massor nu under kvällen tills jag ska sova...
Vill inte lägga mig, vill dra ut på min sista lediga dag ; )


Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg^^ kolla gärna in min

2010-02-07 @ 22:47:05
URL: http://youareborntoloveme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0