moster lilla hjärta

Alltså jag vet inte riktigt vad en 2-åring ska kunna.
Och inte kunna.
Men jag vet att min syster dotter är jäkligt smart för att
bara vara 2 år.
Klipsk. Ingen dum blondin med dom blåaste ögonen där inte.
Hon pratar så bra och har gjort det länge.
Ungen har säkert bättre ordförråd än mig. Inte för att det
vore chokerande ; )
Men smart, det är hon. Och rolig. Otroligt rolig. Knasig är hon också.
Min lilla kompis, Saga : )


Och idag var hon så duktig när hon satte dom här på rätt plats,
utan att tänke efter. Hon gjorde även såna här pussel med
lite mer avancerade krumlerurer och klarade det lätt som en plätt !
/ Stolt och skrytsam moster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0