natt

Längtar till nästa ledighet. En vecka kvar. Typ.
Imorgon är min sista lediga dag för denna vecka, buhu.
Alltså, jag har haft en så jäkla rolig och härlig vecka.
Det är inte klokt !
Idag har jag varit på gruvtrollets lekland med, mor, syster, syster,
systerdotter och lilla systersonen. Det var riktigt roligt.
Vi var där jätte länge. Ungefär hela dagen kändes det som.

Sen har jag, syster, syster och vän varit och käkat middags krubb
ute på stan. Väldigt trevligt och roligt. Måste ske oftare.

Det var meningen att jag skulle få fin främmande ihelg,
men det gick åt skogen. Mitt fin främmande får jätte jätte
gärna komma om två veckor istället.
För då är det fest : ) Och inte vilken fest som hellst,
utan tjej fest ! Haha, jag har aldrig varit på en riktigt tjej fest
med massa tjejer, så det ska bli spännande och väldigt intressant...
Men jag kan ju tänka mig "kvack kvack kvack....."
När jag funderar närmare på det.... kan man verkligen festa
så många tjejer tillsammans ? Funkar det ?
Nä, men det blir kul ! Träffa lite nytt folk är alltid skoj.

Sist jag partade var på hösten. Vilken tråk bulle jag är !
Men jag tror inte jag missat något......
Nångång då och då duger gott och väl.



Hade håret i knut, men mössa måste man ha när man 
ska ut mitt i smäll kalla Kiruna... Annars blir man sjuk.
Kände mig lite emo.

Vilket härligt väder vi hade idag föressten : )

Kommentarer
Postat av: nina

flickor är mkt roligare än dumma smutsiga pojkar!!! då pratar dom ju bara ööööh skoooter öööh.

2010-02-07 @ 11:43:13
Postat av: Lisa M

jaa... det är så... sen fattar man inte hälften av vad dom snackar om :p

2010-02-07 @ 11:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0