resa

Hoff, hoff, hoff.
Drömde att vi åkte till Egypten tidigare än bokat.
Jag hade inte hunnit packa ett skit. Var på arlanda och grät
och hade panik och gick på massa affärer (alltid i mina drömmar när
jag är på flygplatser så är det ett enda världs stort köpcenter)
och försökte hitta i af bikini och en gångs kameror. Gick runt där med Lotta.
Sen mötte vi plötsligt mamma och Dorkan där. Jag sprang mot mamma,
hoppade i hennes famn och grät. Hon bärde runt på mig och sa att allt ska bli bra.
Haha. Drömmen var så sjuk och när jag vaknade var jag SÅ glad
att det bara var en dröm för jag trodde ju att det var påriktigt.

Så nu ska jag kolla på nätet om jag hittar nå bikinis.
Måste förja fixa med det där NU.
Res väska måste också inhandlas.
Paniiiiiiik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0