tisdag

Jaha, idag har jag shoppat lite prylar,
mycket roligt må jag säga.
Käkade även på den nya Hälsobaren här i stan och det stället kan
jag varmt rekomendera. Efter att vi ätit blev
jag lite chokad över att det var så lite folk där, faktiskt.
Det var mysigt och fräscht där, väldigt trevlig personal (+++++),
det är det viktigaste efter maten, tycker jag.
Finns några butiker och sånt där personalen inte är så
trevlig och det är jätte trist. Folk som jobbar på café och andra affärer
SKA fan vara trevliga och se glada ut.
Och Hälsobarens sallad var jätte god ! Buffé var det också,
så man fick plocka själv till sin tallrik.
Syrran sa att kaffet också var riktigt gott där.
Dit kommer jag verkligen gå fler gånger. Nyttigt och gott : )
Jag älskar trevliga & glada människor.
Världen blir mycket roligare med er.

Skulle bjuda på bild men min mobil ville inte som jag.

Kommentarer
Postat av: Tina

hehe tackar =) men ja ... sådär tycker jag, bra för att vara en den första jag gjort =) ska försöka träna så man blir bra.. Finns en tjej som typ heter kaandee, eller nått..typ kaandee.blogg eller nå? Hon ritar super häftiga tjejer. där jag fått inspiration=)

2010-02-02 @ 20:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0