torsdag

God morgon, tjugo i 9 slog jag upp mina bruna ögon imorse.
Somnade ganska tidigt igår, jag och min karl.
Igår morse när jag var trött och ville stanna i sängen hade
jag sagt till Tony något om att när vi slutar jobbet så ska
vi hem direkt och lägga oss och sova igen. Han sa även att
jag sa att vi absolut inte skulle städa heller. Nej vi skulle bara sova.

Här vore verkligen städas. Ser ut som att en orkan dragit förbi
här hemma x 10. Ja, så illa är det.

Idag slutar jag 21:00. Jag o-gillar em.
I vanliga fall börjar jag 14:30 men vi ska ha möte
så jag börjar klockan 14 istället.
Får se om jag ids städa idag eller om jag ska göra annat.
Typ sitta vid datorn hela dagen. Vi får se.


Näsblod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0