efter 2 år

Då var det åter söndag. Ledigheten bara flyger iväg.
Varför går tiden så satans snabbt när man är ledig ?

Tapeterna i sovrummet är på väggen, vars dom ska vara : )
Nya sängmöblerna är också på plats. Tvätt maskinen med.
Men ännu inte installerad. Trodde våra vägg saker skulle få
komma på plats idag men där trodde jag fel...
Nånå.. Fint som tusan börjar det äntligen bli här i vårat hem.
Först nu det börjar kännas som ett riktigt hem också,
nu så här efter att vi bott här i 2 år :p
Äntligen kan man börja tänka på detaljerna så hemmet får
sin egen prägel utan att bara se ut som ett typiskt IKEA hem.
Missförstå mig inte, jag är en av IKEAs största fan men man kan
hitta så mycket fint i dom här små affärerna som gör så det
blir så där extra hem trevligt. Längtar tills det är löning... hehe

Helgen har varit väldigt rolig och trevlig. Haft besökare både
på lördag och söndag : )

Bilder kommer väl så småningom....Ha tålamod.


Kommentarer
Postat av: nina

ja nu har ni väldigt fint hemma!

2010-01-17 @ 19:57:57
Postat av: nina

ja nu har ni väldigt fint hemma!

2010-01-17 @ 19:58:39
Postat av: Linda

Klart när arga snickaren varit i farten:)

2010-01-18 @ 09:29:09
Postat av: nina

tony kan dra så kommer jag och cräpungarna och bor där

2010-01-18 @ 13:17:23
Postat av: snicka nr:2

jaaaaaaaaaaaaaa hiva ut tonne så kommer ja me.

renoveringen kommer att gå i ett nafs, ca:5 år sådär.

2010-01-19 @ 23:12:36
Postat av: lisaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa m

Ja arga snickaren är allt bra duktig ! ! !



Ja nina, jag slänger ut towny och så får du och dina cräp ungar flytta in ; ) hihi

2010-01-20 @ 09:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0