Fääääärdig, kom å toooorka !

Tänk att mamma torkade min röv när jag var liten.
Jag har tänkt på det ganska länge nu. Det är lite råligt också.
Haha, råligt, är jag finne eller ? Ja. Jag menade roligt med O.
Jaja, men hon torkade ju stjärten på mig tills man var ganska
gammal ändå. När vore ett barn kunna torka bort sitt bajs själv ?
Man behövde aldrig låsa dörren då när man skulle skita.
Pisset kunde man ju torka själv eller bara skaka av sig, inte fan vet väl jag.
Minns att jag brukade ropa:
-Mamma, kom och torka... Det är bajs !
Haha, undra om hon blev less och irriterad och himlade med ögonen
när hon hörde det är bajs. Bah, jävla unge, sluta skit
eller lär dig torka din egen jävla röv ! Jag är fan inte din slav.
Det känns som att man var en kung som satt
på sin kunga tron, (toa stolen) ropade in sin lilla slav som skulle
torka ditt skit... Ja herregud.

Sen när man började lära sig att torka sin egen röv,
undra om det blev slarvigt... undra om det var lite
skit kvar runt kaviar stjärnan.
Ska fundera mer på det här och se om jag minns
hur det var i början när man lärde sig att torka daim krysset,
helt själv !

Alla som har äldre syskon vet hur lätt man kan bli lurad att
göra lite dumma eller annorlunda saker.
Som när man badade. Hon var en blomma i badkaret som
skulle blommas upp, jag var den som skulle vattna blomman.
Med duschen. Jo, jag fick också vara blomma först. Men min blomm-sort
skulle alltid växa så snabbt. När hon, min storesyster var blomma så
växde den sååå sakta... Stackars lillasyster fick stå och frysa ett bra tag
medans hon vattnade blomman som tog lååång tid att växa till sig.

Eller när jag och min store syrra var bajsis samtidigt.
Hon skulle såklart ha toa stolen före mig. Eller hon skulle
ha toa stolen...
Ja jag, dumma lillasyster fick skita i badkaret.
En annan gång i sop hinken.
Det är inte lätt att vara liten.
Och det är ännu svårare att vara lillasyster när
man har en storasyster man ser upp till och litar på till 100%

Ja... lite kvälls funderingar. Snart blir det sov dags.
God natt alla söta bajs läsare : )


Kommentarer
Postat av: Nina

Hahahahaah jag rattade.Men när du bajjade i badkaret nog satt väl jag på tossin först och du kom sen o sa att du måste bajja???

2010-01-22 @ 21:58:20
Postat av: Lisaaa

jaa kan ha varit så... men jag är ganska säker på att det var din idé vars jag skulle lägga min kabel ; ) hehe

2010-01-22 @ 22:03:05
Postat av: mamma

Nå inte blev jag less på att torka era skitrumpor inte;-) om jag inte torkade, blev ju trosorn liksom lite bruna, vår storebror fick mig o doris engång att ruva på ett kokt ägg, han sa att det blir en kyckling sen- fast vi hade bara ett kokt ägg, så vi delade på den...o trodde på fullt allvar att det skulle bli små söta kycklingar (vi låg i sängen och ruvade...undra hur härligt det var att sova där sen)

2010-01-23 @ 22:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0