fruntimmer göra

Nähä du min kära söta lilla blogg..
Nu ska jag kolla lite tv sen blir det nog att hoppa ner i sängen
brevid min älskade, han kom hem här för en timme sen kanske.
Tur att det inte blev längre.

Jag har lagat mat men min man tyckte att vi skulle städa imon ist...
Vi säger han bara för att vara snäll. Han vet att jag kommer
göra det själv imorgon bitti.
Det är faktiskt så att min boyfriend och jag hjälps åt med
att städa, laga mat och sånt där. För vi är ett team, yeeeeah.
Ibland gör jag det själv, ibland fixar han sånt själv.
Men så är det nog kanske hos dom flesta.
Aldrig att jag hade gått med på att göra allt sånt själv, A-L-D-R-I-G
Kvinno sysslor...puh ! In my ass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0