glatt överraskad

Kollade mitt lönespec. idag, vilken chock !
Men väldigt positivt. Har aldrig fått en så hög lön innan, aldrig.
Så det lönade sig verkligen att jobba hela jule veckan och allt de där : )
Fick t om bättre lön än min sambo denna månad...
Trodde det blivit något helt galet men hur skulle snåla
kommunen kunna råka ge mig för hög lön ? Omöjligt.
Skulle de visa sig vara fel så kommer jag bli besviken,
men ändå inte så chokad....

Hmm.. blir soppa till middag. Fattig soppa kallar jag
den jag ska göra senare idag.

Sen är jag irriterad och lite besviken på en grej.
Men men... Skit samma.

Jag är glad ändå : )



Kommentarer
Postat av: Miaa

Fan va kul för dig Lisa:) Jag vill oxå jobba och tjäna pening =)

2010-01-27 @ 01:47:41
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: morsan

JA, jag hörde av sin lillsyrra, woow, jag har då aaaaldrig heller fått sån lön...inte ens före skatten är dragen!!!Det var roligt underbart - säkert mycket mycket roligare att gå till jobbet nu ;-)

Sakanr dig...ska försöka dra mig till stan snart...när du är ledig åsåså

2010-01-27 @ 11:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0