Go´ kväll !

Då var torsdagen snart över. För min del i allafall.
Det känns annorlunda att jobba så sent som till 21 när
man hunnit vänja sig vid att sluta halv fyra 3 dagar i raken.
Skumt.
Då var mina tidiga sov kvällar förbi.
Klockan är redan efter 21 och det känns som;
Äh, ingen idé att gå och lägga sig nu, man hinner ju inte sova ändå...
Så löjlig jag blivit av att somna tidigt.

Oroar mig redan för när jag ska jobba natt om två veckor...
Hur ska jag palla !?

Jaja... Jag har fått ganska långt (och RISIGT) hår.
Jag och min tråkiga frilla......
Men här har jag nyss duschat och inte hunnit göra
något med mitt platta tunna fula hår.
Förr i tiden vägrade mitt hår att växa.
Nu vet jag varför. Nu kan även mitt hår växa som gräs.
Jag är välmående.


Så var det det där med utväxten.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0