God morgon

Jag är ganska nyvaken. Trist att vakna så här sent.
Hann t om höra gruvan sprängas inatt.
Längesen jag hörde den.

Jag kollade tv fast jag var jätte trött och ögonen höll
på att gå igen. Jag har sovit på soffan inatt igen.
Jag o-gillar att vakna ensam i vårat sovrum.
Det är lite läskigt på något sätt.
Men jag tror att jag ska sova brevid min älskling inatt i af.
Saknar att sova brevid han, knuffa till han när han snarkar alldeles
för högt och han vaknar till och frågar:
- Snarkar jag ? Men nu ska jag inte snarka nå mer...
(precis som om han kan kontrollera det, haa haa)
Och så lägger han sig på sidan så brukar han sluta snarka och
jag hoppas att jag hinner somna innan han hinner vända sig på rygg igen.

Jaja.. ska väl städa snart då.
Helevetti ! Vi har inga flingor. Eller vi har.
Men mina favoriter tog slut igår.
Vad ska jag då äta till frulle ?


Kommentarer
Postat av: tina

jepps=) bara kul å berätta! =)

säger till om jag kmr på nå mer=)

2010-01-12 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0