Hallååååå !

Jaha... märks det att min ledigvecka är över?
Jag menar, jag har ju fan inte hunnit sitta här :p

På söndag vid 6-7 tiden på morgonen fick jag ett samtal av min
storesyeter typ, hej jag har värkar, dom har börjat 3 inatt...
Skulle ju komma och vara med hennes dotter Saga när hon och
hennes karl åkte in på BB.
Dom skulle inte åka in redan då, hon förvarnade mig bara.
Men vid 11-12 tiden fick jag komma och
vara barnvakt till pigan och dom åkte på BB i gällivare.
Jag trodde Saga skulle grina när dom lämnade oss, men ikket !
Hon bara hån flinade när jag sa; nu åkte dom.
Hon är rolig den där ungen.
Sen kom Lotta också och var barnvakt.
Pigan somnade också utan problem och gnäll.
När vi låg i sängen så sa hon : Saga måste hämta mamma bb...
Då var gråten inte långt ifrån, men var ju tvungen att
visa mig stark för Saga :p

Sagas lillebror kom ut till världen 3 januari,
samma dag som det var beräknat.

Igår var jag sååå sjukt trött efter jobbet.
Var och käkade på coop (bra start på min banting va? haha)
med mor, syster, bror och systerdotter.
Kom hem vid 19-19:30, tog av mig mina utekläder
och la mig i sängen och somnade bums (?)
Jag brukar ha svårt att somna och somnar alltid vid tolv eller nått sånt.
Helt sjukt. Sen vaknade jag först när klockan ringde halv 6...

Nu är jag här hos Nina, Johan, Saga & lillebror som
han kallas än så länge. Han är SÅ LITEN.
Kan man vara så liten ? Saga var väl inte så där liten ?
Han är så söt läskig för att han är så liten.
Tänkte att jag skulle hälsa på nån annan dag men
Nina tyckte vi skule komma idag redan. Dom kom också hem idag.
Så kul att bli moster igen till en liten en : ) Hihi.

Jo och i april den 16:onde åker vi till Egypten en vecka : ))
Hääääärligt va?

Nu har jag redan skrivit på tok för mkt.
Men ibland händer det så mycket på bara några dagar ; )

Bilder kommer senare.
Heippa !


Kommentarer
Postat av: Miaa

Hon verkar riktigt rolig saga =) vad kul nu är du moster åt en till bebe , va kul med babisar =)

2010-01-05 @ 22:12:28
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Li

Grattis moster x2! :) Och en utlandsresa på det, härligt! :D Blir ju bara liiiiite avis :p

2010-01-06 @ 02:19:41
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaa M

Tack, hihi : ) Ja, ibland händer det massa roliga saker så man nästan själv blir lite chokad : D

2010-01-06 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0