Harry på pottan

Har en del att skriva, men det får vänta ; )

Jag och mina kära sambo har börjat kolla Harry Potter.
Liter fter eller ? Haha, jorå...
Men bättre sent än aldrig.
Gillade inte den där lilla glasögon ormen förut och gav
inte filmerna nån chans, men nu när jag är vuxen
och mogen så är jag inte lika ytlig (haha säkert) och
kollar filmerna ändå och skiter i om Parry Hotter är en
liten (smågullig) tönt med runda fula brills.

Måste erkänna att filmerna var ju bra ! Roliga. Bra gjorda osv.
Men det är nog inte många i 20-års åldern som sen lägger
sig i sängen och skrämmer upp varandra med läskiga
typer från Harry Potter filmer och blir rädda.... Ha ha

Är hos Nina så jag passar på att knycka bilder ; )



Jag och Saga på nyårs afton...
Vette tusan varför, men bilden vill inte stå rätt
upp som den ska.... grrr...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0