hoppas

Imorgon (om ica på stan är öppet?) ska jag hämta ut
mitt paket från bubbleroom. Beställt därifrån,
hämta ut det från ica. Ni fattar.
Jeans har jag ju beställt. Jag i jeans !?
Jävligt längesen jag ägde ett par hyffsade jeans.
Kan min kropp bära jeans ?
Kommer dom passa ? Hoppas dom kommer sitta så där snyggt i
rumpan så man slipper dölja det med en lång tröja och istället
få visa upp kvinnans vackraste kroppsdel... ( haa haa)
Snälla gode Gud, låt allt passa som det ska.
Jag måste erkänna och säkert hålla med er:
Jävligt DUMT att BESTÄLLA jeans...... / Smartaste Lisan som finns

Passar dom inte får jag väl behålla dom tills dom passar ; )
Kanske blir lite morot (eller kaka om jag får bestämma)
för min träning, eller röra på fläsket
som jag hellre kallar det, träning låter så... löjligt i mina öron
när det handlar om mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0