nyårs löfte...

Njuter fortfarande av mitt hemma gjorda bubbel vatten.
Eller egen bubbel läsk blev det ju... mums.

Jag som skulle börja banta...
Fast det är först på måndag för det är då
man ska starta sina nyårs löften, tycker jag.
Man kan ju inte börja på helgen när det alldeles nyss
varit nyårs afton, nej nej det går inte.
På måndag börjas det, eller tisdag.....
Hoff, låter redan som att jag ska göra mig själv besviken.
Haha, nej nej, nu ska jag börja röra på fläsket.
Pempan börjar bli alldels för hängig.
Ja, mitt lilla nyårs löfte till mig själv är att jag ska
börja träna, typ springa och cykla (på gym) till att börja med i af.
Och så ska jag försöka att bara äta godis 1 gång/vecka och inte
äta godis och skräp varje dag hela veckorna, för det gör jag.
Snart smäller det !
Snart kommer jag vara smäll fet om jag inte lägger ner
med mitt gotte ätande utan att röra på mig mer än att
gå fram och tillbaka till och från jobbet. Det blev fel, men ni förstår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0