Onsdag morgon

God morgon.

Idag är det onsdag den 13 januari 2010.
Jag är fortfarande ledig och det känns helt underbart.
Jag ska dra iväg och träna snart. Gjorde det igår också.
Jag är så duktig.
Tänkte gå förbi min syster och hänga med dom lite idag och hon
tyckte inte jag skulle komma så sent så nu är jag uppe i tid så
hoppas hon är redo för mig sen när jag är klar :p

Det jobbigaste med att träna är att jag måste duscha håret
efter varje gång. Fan, jag hatar att duscha håret.
Just när man duschar är det skönt, men efter det
måste håret fixas så jag inte ser ut som en riktigt galen häxa,
eller nått. Men men... sånt är livet.

Min kille är på jobbet. Dom skulle kanske jobba 24 h idag.
Hoff vad överdrivet. Jag vill ju ha hem min darling i vanlig tid.
Men nä, han kommer kanske inte ens hem till natten : (

Nä, nu börjar det bli dax för Fru Kost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0