sista natten

Hmm.. jag är redan redo att gå till jobbet, täckisarna och skorna på.
Klockan är fan bara fem över åtta och jag börjar nio.
När jag jobbade på äldreboende så frågade jag kvinnan
som jobbade natt där varför hon alltid kom så tidigt, typ, är du trög eller,
vill du inte vara hemma så länge du kan ?
Men nu förstår jag... Jag kan inte förklara men det känns som
att det spelar ingen roll om jag är där en halv timme före jag
ska ju ändå spendera hela natten där.
Detta är i af den efterlängtade sista natten för denna gång,
sen är jag ledig en hel vecka : ) Så härligt.


Kommentarer
Postat av: peka

Hur ofta jobbar du natt? För du jobbar väl dagar oxå ibland eller?

2010-01-31 @ 23:33:45
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0