snart är det torsdag

God kväll !
Har jobbat 7-15:30 idag. Älskar FM.
EM, nätter och hel dagar (13timmars) är inte helt
och hållet min grej, jobbet får gärna starta dagen och
kvällen får gärna avsluta dagen med att man får äta middag
hemma och bara sitta i soffan och glo tv eller umgås med nära.
Jaja, jag har ett jobb som är mitt nu och ska inte klaga.
Dom andra skiften är helt OK men jobbar allra hellst för middag.

Igår somnade jag också lite efter åtta... Vad händer med mig undrar jag ?
Är 2010 året jag blev gammal ? Är jag sjuk ? Döende ?
Känner inget speciellt i allafall.
Har haft en strålande huvudvärk här under helgen.
Inte strålande som bra då, men en huvudvärk som lixom
strålat från högra ögonbrynet genom halva huvudet.
Värk i armen sen lite ont i hjärtat på det.
Men vafan, jag lever och det hände bara snabbt.
Tar inte såna här små saker på allvar.
När ni hittar mig medvetslös på golvet så kan
ni kanske skjutsa mig till lassa, annars skiter jag i det där.
En sak jag antagligen ärvt av min mommo...
Går inte till sjukhuset en gång för mkt.. om man säger så.

Imorgon börjar jag 14:30 och slutar 21:00
Lördag-söndag 08:00-21:00
Men sen har jag ledigvecka igen : )
Den här veckan har bara susat förbi.
Nog för att det bara är onsdag men snart när
jag lägger mig så är det torsdag när jag vaknar.
Ja, jag kommer lägga mig alldeles strax...

God natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0