söndag.

Hoff jag är helt slut. Så jävla trött i huvudet så jag
nästan blir galen.

Jag är glad och tacksam över allt jag har.
Men jag måste erkänna att jag ändå inte är
100% nöjd. Jag fortsätter mitt sökande.
Man ska inte vara nöjd med vissa saker förrän
det känns helt rätt. Annars blir det bara en extra last för dig själv.
Jag orkar inte med dom här tiderna. Det tar kål på mig.
Jag kommer fortsätta ett bra tag till men inte år efter år.
Nej tack, där sätter jag stop.
Det jag värderar mest här i livet är att få umgås med
er jag älskar. Det är ni som gör mig lycklig.
Det är ni som får mig att känna mig värdefull.
Jag vill ha mer tid. Att vecka efter vecka vara fastklistrad på
ett och samma ställe hela tiden och sen att inte hinna
eller orka med annat gör mig galen.
Det känns som att jag inte räcker till.
Jag hade så gärna velat ge er mer av min tid.
Veckorna som jag kör på nu känns helt meningslösa.
Jag hinner inte leva.

Sen när jag ändå håller på så kan jag tala om för
er att jag är en fri människa som gör precis vad jag vill.
Ingen kan bestämma vad jag ska göra och inte göra.
Tycker ni inte om det jag gör så behöver ni inte vara i min närhet.
Jag orkar inte höra på mer skitsnack.




Kommentarer
Postat av: mamma

ja bra tänkt, just nu har det detta jobb, och det är bra att ha en lön som du vet att den kommer varje månad,men att under tiden funder o jobba på det om man hellre vill syssla med, men medans....:-)

2010-01-31 @ 17:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0