Exklusiv intervju med Lisa

Jag ska träffa en tjej jag länge velat ställa några frågor till.
Hon startade sin karriär hos Inga-Lisa, fortsatte direkt till lekis där hon gjorde succé.

Hej Lisa!HUR ÄR LÄGET?

-tjenare mannen!allt är på topp.

Hur mår du nu efterflygresan?har du jetlag?

-Jadu hehehehe.Jag blev väldigt trött av att flyga och huvudvärk får jag också.Men nu börjar jag landa.HHHHHHHH

-Oj vad rolig du är.

-Du är så helvetes trög.

-Hur många burgare lyckades du klämma under denna vecka i STHLM?

-7 skulle jag tro....

-Bara 7? men Tony då??

-Dra inte in honom i det här.

-Hur mycket chips har du ätit?Flera säckar??

-Öh,3påsar köptes under hela resan men allt blev inte uppätet tyvärr.

-Ja ni har levt livet i storstan hör jag det.Gjorde ni nåt mer?

-Ja.Jag kan ju säga att vi har promenerat minst 1 mil om dagen.

-Men det finns det ingen annan än du o Tonne som kan intyga på??

-Jag har bildbevis

-Träffade ni hans majestät?Kungen,Kalle-G?

-Nej men vi vandrade runt slottet och kollade in

-Drack du nån öl?

-En öl

-Åt du godis?

-Choklad i tonvis

-Har du ett gymkort?

-Självklart

-Hur många ggr duschade du skallen?

-Fy vad tråkig du är jävla nolla.
Nu drarjag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0