god kväll

Måndag kväll, jag tror inte ens att jag är trött.
Inte så konstigt heller med tanke på att jag vaknat kl 15.
Men jag tror och hoppas att jag blir lite trött snart.
Det ska bli så skönt att sova i egen säng och brevid min man.

Imorgon måste jag komma ihåg att lämna in min tim-rapport.
Varför måste man göra det när man har ett fast jobb?
Jag tycker det är jobbigt. Sånt vore finnas på en dator
som bara skickas till löne kontoret i slutet av varje månad istället
för att man själv måste fylla i ett jävla papper varenda jävla ob-timmar på
hela jävla månaden, sen att komma ihåg att göra det, sen att
komma ihåg att lämna in i tid. Inte min starkaste sida ska jag tala om för er.
Fylla i ett papper med bläckpenna ? Lite vääääl omordernt tycker jag.


Sån här frisyr vill jag ha igen. Jag var ju skit snygg så där ! 
Fast med längre hår vill jag ha. Inte luggen längre alltså, den ska vara så där.
(fast gärna rakare, hon som klippte var nog lite nybörjare)
Nu vill jag inte ha kort nå mer, ser ju ut som en tant./ Lisa Aldrig Nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0